Często zadawane pytania

OStatnia aktualizacja tej strony: 19.08.2019

Często zadawane pytania

Wysyłka

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Przede wszystkim współpracujemy z firmą inPost, z doświadczenia wiemy że usługi są świadczone na najwyższym poziomie, odsetek zniszczonych paczek jest najmniejszy na Polskim rynku, a czas doręczenia najlepszy.

Paczkomaty 24/7 :8,99 zł
Czas dostawy: 1 dzień roboczy

Paczkomaty 24/7 pobranie :12,49 zł
Czas dostawy: 1 dzień roboczy

Przesyłka kurierska :10,49 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Przesyłka kurierska pobranie :12,49 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Kurier24 InPost :10,90 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Kurier24 InPost pobranie :12,90 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

miniKurier24 InPost :10,90 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

miniKurier24 InPost :13,41 zł
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

W 99% przypadkach przesyłka jest na drugi dzień po wysłaniu.

Jak mogęśledzić status zamówienia?

W przypadku każdego zakupu przesyłamy na mail użyty do zamówienia, nr. przesyłki wraz  z linkiem do jej śledzenia.

Zwroty

Jak dokonać zwrotu towaru?

Wszystkie informację na temat zwrotu znajdują się na karcie: Zwroty

Czy sprzedawany towar jest nowy?

Sprzedajemy wyłącznie towar nowy.

Zwrot na zakup firmowy?

Akceptujemy zwrot towaru nawet w przypadku zakupu na “firmę”

Reklamacje

Jak dokonać reklamacji?

Reklamację składamy poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na karcie pod linkiem Kontakt reklamacyjny

Terminy reklamacji

Na każdy oferowany przez nas towar przysługuje państwu 24 miesiące gwarancji. W przypadku zakupu n firmę jest to 12 miesięcy.

TWÓJ KOSZYK

close